God of War: Chains of Olympus

2008.12.30. 14:19

A God of War Chains of Olymous a széria 3. vagy ha a Betrayal-t is beleszámítjuk akkor a negyedik része.:

 

Az Olümposz bajnoka

Tíz évvel a God of War története előtt, melyet a fantázia és az antik legendák szőttek át, Kratos bolyongani kezd a világban, nem találván helyét. A kényük-kedvük szerint a világot alakító és egymással gyakran harcban álló isteneket szolgálta, a háború istenét Árészt megveti, kinek cselszövése árán végzett családjával és ezért bűnhődnie kell. Bosszút esküdvén és az isteneknek segítve minden gonoszság forrásával, Morfeusszal száll szembe. Az álom istene az, aki ellopja a fényt, és a világot sötét fátyolba borítja. Kratos céljához vezető út természetesen nem egyszerű, kalandjai során számtalan alvilági ellenféllel és mitológiai lénnyel kell megküzdenie, miközben képességei folyamatosan fejlődni fognak, melyeket a harcban tud hasznosítani.

God of War: Chains of Olympus

 

 

 

 

 

 

 

Attikától Perszefoné templomáig

A God of War: Chains of Olympus hasonlóan két másik God of War játékhoz in medias res kezdődik, azaz a játék indítása után egyből az attikai görög-perzsa háború kellős közepébe csöppenünk. Kratost megkérik az istenek, hogy védje meg a várost a perzsa hordáktól és a hatalmas baziliszkusztól, mely könnyedén mászik fel az épületekre és pusztít el mindent, ami mozog. A perzsa király és az említett szörnyeteg kivégzése után a világ sötétségbe borul, és a horizonton csak egy halovány fény, Maratón városának sejtelmes pilácsai vezetik tovább útján az antihőst. Ekkor már Kratos látomások rabja, és az istenek ígéretet tesznek neki, hogy amennyiben megmenti a Nap istenét a sötétség karmaiból, úgy megszabadítják őt lidérceitől. A mű cselekménye innentől kezd kibontakozni, és számtalan dologra fény fog derülni, miképpen egyenes út vezet Hádész, az alvilág urának holt lelkekkel teli birodalmába, ahol Kratos találkozik Perszefonéval, kinek tervei teljesen felborítják a világmindenséget, és végezetül Kratos eljut oda, ahol a God of War elkezdődik. A játék helyszínei tehát igen változatosak és összetettek, habár eltévedni nem nagyon lehet, de azért élvezet felfedezni a mesterien kimunkált környezetet, melyben lépten-nyomon az antik építészeti elemekbe botlunk.

God of War: Chains of Olympus

 

 

 

 

 

 

 

Istenek fegyverzete

Kratos kalandjai során, csakúgy, mint a korábbi két God of War epizódban, a Chains of Olympusban is a fegyverekre és pár istenadta képességére hagyatkozik, a már jól ismert Káosz pengéken túl, kezére húzhatja Zeusz harci kesztyűjét, mellyel a főisten a Titánokat győzte le. A Nap király adományaként testi épségét a Nap pajzzsal védheti, továbbá Kharón, az alvilági révész haragját, Ifrit lángoló tombolását és a hajnali fény pusztító erejét is birtokolhatja. A fegyvereket és a képességeket a játék során gyűjtött vörös orbokkal lehet fejleszteni, míg Kratos élet -és mágikus erejét a gorgó szemeinek és a főnix tollainak gyűjtésével növelhetjük. A harc és egyben az irányítás is talán az eddigi legjobb, amivel PSP-n találkozhatunk, a fejlesztők remekül megoldották azt, hogy a PS2-höz képest csak egy analóg irányító és két L/R gomb van, ezek együttes használatával tudunk kitérni a támadások elől (PS2-n ezt az R3-mal tehettük meg), a fegyverek között is egy gombnyomással válthatunk, a támadásokat könnyedén lehet bevinni az akciógombok által. Egyszóval remekül kézre áll az egész.

God of War: Chains of Olympus

 

A bejegyzés trackback címe:

https://godofwar.blog.hu/api/trackback/id/tr75848695

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása